Aranykoszorús mestertenyésztőtől vásároltam a kutyusomat, rengeteg pénzt fizettem érte, 2 évig gyűjtöttem rá, hogy megfelelő fajta reprezentáns kutyust vehessek, akivel alkalmanként elmehetek néhány kiállításra, nem csak nézőnek.
Felkerestem a tenyésztőt, és borzalmas körülmények között láttam a kutyáit. A kutyusok fajtáját nem írnám le (minimum 5 féle szobakutyus, a drága fajtákból, mindnek csimbókos a szőre, és egy stóc ketrec állt egy kis leneilonozott asztalon, ahol a kutyusoknak a szőre fel volt csatolgatva, becsomagolva papírba, és alattuk a neilonon fojt le a pisi...
A tenyészetet már pár hónapja kinéztem, de a honlapjuk édes-kevés...
Szóval elmentem, vittem magammal a pénzt is, ahogyan megbeszéltük. A tenyésztő bevezetett egy kamra szerű helyre, ahol mocsokban feküdtek a különböző (akkor még azt hittem) fajtájú (konkrétan 2 fajtára gondoltam) kiskutyák, köztük az interneten kiszemeltem. Be volt rakva közéjük egy másik fajta is, akit az ellentétes színű kiskutyák mamájának gondoltam.
A tenyésztő felvette a picúromat (azt hittem, normális, hogy ilyen kicsi, de hát extra mininek reklámozták, erről az extra minis reklámfogásról rakhatnátok be egy cikket az oldalra), és a kezembe nyomta.
Aztán azt mondta, hogy ilyen meg ilyen táppal etessem, naponta egyszer (egy 6 hetes kölyköt!!!), és csak fél adagot kapjon, mert akkor megnő !!!
A kicsi kapkodott a kezem után, harapdálta...
Ekkor esett le, hogy éhes, és a szőrmók szőr alatt érzik az összes bordacsontja smilie
Édesen összegömbölyödött a kezemben, és tudtam, hogy nem hagyhatom itt. Kifizettem a megbeszélt csillagászati pénzösszeget, megkaptam a törzskönyvet, rajta ráragasztva a chip vonalkódja és a doki pecsétje, és ideadta a chippet, hogy 10 hetes korában nyomassam bele, meg oltassam és féregteleníttessem ki, mert még nem volt.
Ahogy hazaértünk, megfürdettem és megetettem. Soha kutyát én még enni így nem láttam smilie
Elvittem a kutyust az állatorvosunkhoz, és azt mondta, hogy ilyen fura fejű egyedet még nem látott, és a hasiján sem kellene rejtett fehér foltnak lennie... És azt mondta, hogy szerinte kevert... smilie
Most 5 hónaposan 1 kiló 20 deka, így jóval meg fogja ütni az ígért másfél kilót, és minden bizonnyal keverék is, de nem bánom...
Mivel szerződést nem kaptam (azt sem tudtam, hogy lehet ilyet kérni), hiába reklamáltam, hogy legalább a 120 ezer forintom felét adja vissza, ha már eladott nekem egy keverék kutyust.
Természetesen azt mondta, hogy hozzam vissza, akkor visszaadja a negyedét...
Már megbékéltem a helyzettel, és imádom Cukit smilie Nem bántam meg, hogy elhoztam, boldog vagyok vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsokutya.blog.hu/api/trackback/id/tr79710616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emeline 2008.10.19. 10:18:37

Hát nem meg lett mondva, hogy csak fél adagot kapjon enni, irgum-burgum? Agyonetetted, azért lesz óriási, 1,5 kg de lehet, hogy még lesz ő még 1,60 kg is:-)!
5-6 dkg-okat kap enni naponta, (még az is lehet, hogy naponta 2-3x is?!) aztán csodálkozol hogy ilyen kis vasgyúró lett?:-)

b_borisz · http://szivarfa.freeblog.hu 2008.11.01. 16:50:31

szerintem simán kilinkelhetnéd (mondjuk névtelenül) a szaporító honlapját, csak hogy lássuk, kiről van szó. megérdemli, hogy elkerüljék őt és a "tenyészetét" minél többen.

boldog együttélést Cukival! :)

KHFC - olcsokutya.uw.hu · http://olcsokutya.uw.hu 2008.11.01. 19:16:52

Jogi okokból sem konkrét névvel sem bármifajta ráutalással nem vádolhatunk meg senkit nyilvánosan!

Az esetlegesen feltüntetett személyes jellegű adatokat, a csoport védelme érdekében, a Blogból és a Vendégkönyvből egyaránt törölnünk kell!

marcalileo 2009.01.29. 09:09:48

Gyerekek ez ISZONYAT!!!!!
Sajnos itt Somogy megyében, mivel a párom állatorvos, tudok olyan falvat, ahol az emberek csak kutyaszaporítással foglalkoznak, itt a volt disznótartók csaptak fel "kutyatenyésztőnek"!
A disznóólakból kutyabörtönök lettek! Egy ketrecben3-4 apró fajta is lakik és onnan csak halálukkor távoznak! Kereskedőknek gyártanak, de néha bepróbálkoznak a piacokon is gyanútlan németeknél, mi pedig a rendelőben kimondjuk a halálos diagnózist rendszeresen, (parvo, súlyos, visszafordíthatatlan kiszáradás stb)!
Az a baj, hogy nincs annyi menhely, ami befogadhatná ezt a falunyi kutyácskát!
Csak nagy összefogással, előzetes egyeztetésekkel, rajtaütésszerűen lehetne őket kiírtani!
Egy állatbarát Marcaliból

Vitalitás 2010.04.23. 15:35:09

@marcalileo: Kedves Állatbarát!
Tettetek-e valamit az ügy érdekében, vagy Ti is csak hasznot húztok a beltenyésztett kutyusok kezelésével? Vagy kéz kezet mos?
süti beállítások módosítása