Vigyázat csalók!!!

 2008.10.22. 09:49

A mai világban úgy látszik már mindent büntetlenül meg lehet tenni az interneten.

Sajnos én is kerültem már olyan helyzetbe, hogy a nevemmel telefonszámommal hirdetést adtak fel :( értelmét nem nagyon láttam hiszen akik telefonáltak azoknak elmondtam hogy nincsenek eladó kiskutyáim.... Azon kívül hogy elég uncsi ezt naponta többször elmondani és nem túl kellemes megmagyarázni a munkahelyemen, miért is csörög egész nap a telefonom, nem lett semi különösebb bajom tőle..... aki ártani akart nekem annak üzenném, ez nem jött be.

Hamarabb kell felkelni ahhoz hogy a Magiharit megszivassa valaki ;) ;D

/ ~ magashegyi.harcos ~ /

Na de vccet félre.

CSALÓK, LOPOTT KÉPEKKEL ÉS ADATOKKAL HIRDETNEK!

Ismét van egy eset ami napvilágra került.

Kérek mindenkit, hogy aki ezekkel a képekkel hirdetést lát neten, újségban vagy bárhol az lépjen velünk kapcsolatba a khfc00@vipmail.hu címen

 

A bejegyzés trackback címe:

https://olcsokutya.blog.hu/api/trackback/id/tr69725977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása